Delicija Prirodna Kozmetika - Poklon za Dan ljubavi

By Saranella - март 18, 2018


Ukoliko pratite moj blog, sigurno ste vec procitale koliko hvalim "Delicija" prirodnu kozmetiku :). Zaista vredna hvale, rucno radjena najrazlicitijih oblika, boja, namena I mirisa jednostavno ocarava. Divna Jelena mi je par dana pre Dana zaljubljenih, Svetog Trifuna ili dana ljubavi, kako God ga zovete, poslala predivan paketic cetiri razlicita slatkisa :). Tri proizvoda Sam sama odabrala ,dok je Jelena u paketic dodala I predivan sapun u obliku srca :D . Divna ideja za poklon dragoj zenskoj osobi za Dan zena? Originalno jer su pakovanja preslatka, zdravo jer je prirodno I rucno radjeno, odlican poklon za svaku zensku osobu ♥.



Sapuna nikad dosta ,slazete li se? Pogotovo kada su prirodni I kada znate sta se nalazi u njima, te znate sta stavljate na svoju kozu. Dobila Sam ovaj 'primerak' u obliku srca, no prvo sam pomislila da je u pitanju cvrsti losion za telo :). Uzasno mi je zao, ali ja apsolutno nemam predstavu gde mi se ovaj sapun zagubio, nisam stigla ni jednom da ga isprobam! U poslednje vreme sam izgubila par stvari, a sad se i izgubljenoj pidzami i knjizi pridruzio i sapun. Ne moze biti cudnija druzina zar ne? Mada, ni malo ne sumnjam da me ne bi odusevio :D.


Opet, sapun, mada 'cokoladni' .Sapun izgleda identicno kao cokolada, cak I mirisom podseca .Vezano za ovaj sapun imam da vam ispricam jednu zanimljivu pricu :D. Naime, kada sam dobila proizvode ,ostavila Sam ih na trpezarijski sto, te je mama posle pravila neki cokoladni kolac. Pre nekoliko dana od kako mi je paketoc stigao smo kupili cokoladu za kuvanje, u apsolutmo identicnom pakovanju kao i ovaj sapun, razlika je minimalna. Kada sam u kuhinji ugledala ovaj sapun na radnoj povrsini, pitala sam mamu zasto je sapun u kuhinji, a ona je odgovorila da je mislila da je cokolada :D. Nije bila sigurna da li je mozda stavila u kolac, i onda sam ih pola sata ubedjivala da je sapun citav i da je u svom celom komadu :D. Tako da, oprezno! :) Trenutno sa njim umivam lice, ima divnu teksturu i miris, ponekad osetim blago zatezanje tako je verovatno odlican i za stariju kozu. Koza je nakon njega cista, sto mi je najbitnije. Prenosim utiske kad ga skroz istestiram :)


Odmah da vam kazem, u pitanju je piling za usne, a ne balzam! Piling usana je nesto sto je neophodno pogotovo zimi, kada su usne doslovno konstantno ispucale i suve zbog vetra i slicno. Ovaj piling u sebi poseduje hidratantnu teksturu, i belicaste cestice koje ne znam kako bih opisala :D. Odlicno pilinguje usne i neguje ih, skida mrtve celije s' usana i potpuno ih priprema za recimo mat ili obican karmin. Veeliika preporuka!


I poslednji proizvod je 'Damen kapric' sjaj za usne u staklenoj ambalazi . Poseduje aromu limete, te ima vrlo slican miris poznatom picu ' Koka-Koli ',mada vise slatkast. Usnama daje predivan, prirodan I zdrav sjaj ! Ima izuzetno laganu teksturu koja nije ni malo lepljiva, te mu je to jedna od prednosti zasto je bolji od ostalih sjajeva za usne. Stoji mi u pernici i zaista je odlican za svakodnevnu upotrebu :D.


Hvala vam na citanju! 
Kako vam se dopadaju proizvodi?
Sta vam je najprivlacnije ?
Za sta prvo zelite recenziju? 
Poljubac !

  • Share:

You Might Also Like

0 коментара